Lill grisen

Så hemkommna från BVC för en stund sedan=).. Lille man vägde nu 8200g och var 67cm lång=) Stora killen nu ju=).. Vi prata lite mat bla välling,, hon tyckte att jag skulle köpa vanlig havre välling först se gjorde detta och ska testa de imon,, hoppas på att han blir mättare.. Hon titta även efter tand nr 2,, hon sa att han var tidig för att få tänder haha,, hon såg att de var ganska svullet så nr 2 e nog på väg.. förklarar la detta skriket då hehe..
Sprutorna gick jätte bra.. han skrek bara till lite och sen va han som vanligt=).. Inte märkt nåt nu på kvällen heller=) Så vi får väl se inatt.. men jag har alvedonen i beredskap=)..
Imon ska jag ut och gå med Jessie.. hon e sjukskriven för hon har ramlat så hennes hand/arm är typ stukad eller va de var typ svullen haha,, så vi ska försöka gå ut och gå nu så mkt som möjligt så ja kommer ut lite=) ska bli mkt trevligt=)
Sen ska jag förmodligen hem till min mormor imon med mamma och Gabban och käka middag.. också väldigt trevligt haha..
Nu ska jag och Jerry se på film=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas han blir mättare på vällingen det lilla matvraket :) Maya var oxå lika tidig :) 5 månader och en vecka när första bissen titta fram :)

2010-03-09 @ 22:05:29
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0