Lider..

Mm jag lider verkligen med Mio.. Febern ligger på 38,5 nu inte så mkt men det rcäker för min lilla älskling ska vara helt utmattad=(,, Han gnäller så fort jag lägger han nånstans ska bära bära bära hela tiden.. Han e gör trött men svårt att somna då jag tror de värker lite i bena=( Dumma sprutor som gör detta=(
Blir inget besök hos mormor idag,, känns dumt att lämna Mio när han mår som han gör.. visst klarar la Jerry av de men jag som mamma vill inte=( hehe kalla mig mesig men sån e jag=)
Nää nu vakna lilleman dags för nästa runda gnäll=(

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Hehe ja de där majskrokarna är populära :)

Kramisar!

2010-03-10 @ 18:05:43
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: therese

Vi gav också 60 mg innan, men så sa dom igår att det är för lite utan man kan räkna 15 mg/kg så om ni använder suppar så är det alltså två stycken. Nej en hjälpte inte för Oliwer heller, bättre nu med två var 6 timma.



Testa och se om det blir bättre. Sen rekomenderade dom en salva som heter aftex som man smörjer med inne i munnen som bedövar. Den är egentligen till för sår och blåsor men är bra när tänderna kommer sa dom i och med att den då bedövar.



Hoppas det blir bättre

Kram

2010-03-10 @ 20:34:15
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0