Jä*la tand,,

Kan den inta bara spricka igenom,, blir tokig,, idag har Mio ätit sammanlagt 300ml ersättning och en halv burk yogurt sen klockan 2 inatt,, nästan fått tvinga i han ersättning=(,, Åkte till apoteket köpte en bedövningssalva som egentligen är för blåsor i munnen men den bedövar,, fick tips om att den kan hjälpa lite vid tandsprickning,, gav Mio lite och änså länge har han inte skrikit hysteriskt i alla fall bara gnällt,, Fan att de ska lida så här,, och jag blir tokig vet verken ut eller in,, ska jag ge han mat? Alvedon? Vill han sova? Åhhh vad ja önskar ibland att han kunde prata asså..
Yes nu kommer snart Mathais på besök,, Jerry har bakat after eight kladd kaka mm mumma mumma=)
Sen köpte vi filmen Äntligen Midsommar idag så ikväll blir de film mys med pizza=) Men funderar på sallad e så jäkla trött på min kropp att jag spyr,, snart gått 6mån ok visst har gått ner 26kg men vill gå ner ca 12 till så ja vägde precis när ja träffa Jerry=),, Men har ju bara 4gravv kilo kvar i alla fall..
Nu blir de fika=)

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Gud vilken söt liten son du har :)

2010-03-14 @ 14:44:24
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0