Inte min dag

Nää idag är de inte min dag,, de började redan igår med huvudvärken,, inatt hade jag jätte svårt för att sova vet inte varför var ju så trött så jag såg stjärnor men kunde inte sova riktigt så har ingen koll alls hur lite jag sov,, vaknade verkligen på fel sida,, gnällt på både Mio och Jerry hela morgonen stackarna,, så de flydde fältet för 2tim hehe så jag fick städa lite.. la mig även o försökte sova men efter att legat och vänt och vritt på mig i 40min gav jag upp,, VARFÖR KAN JAG INTE SOVA???.. Aa så idag är jag allmänt sur grining arg butter you name it så håll er borta grrrr
Igår vad det i alla fall gör trevligt.. vi åkte hem till Linda & Jimmy,, käka grillat kött,, jajamänsan Jimmy stod ute och grilla och trotsa vädret=),, Till de blev de potatisgratäng och sallad och majskolvar mm gottit va=) Mio var lite svår somnade men de blir la svårare och svårare att få dem att sova hos andra ju äldre de blir men till slut somna han,, Sen somna även de andra små barnen,, Dock blev de ingen sen kväll alla 4 va dunder trött som vanligt.. så efter körslaget begav vi oss hemåt.. Mio sov hela tiden typ.. försökte ge han flaskan när vi kom hem men han vägra så la han bara och han sov hela natten utan mat igen=).. Dock vakna vi 2ggr av att han vänt sig men då fick Jerry gå upp..
Idag ska de bli hemma mys bara.. är såå trött som sagt.. fattar inte hur ja ska orka kommande vecka,, men men,, ska boka in ett träningspass nu i alla fall tills imon,, får se vad de blir.. Imon ska vi även på 6mån läkar kontroll med Mio på BVC,, får vi se hur de går..
Han blir ju hela 6månader imon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0