Inte glad

Nej idag är de inte min dag,, Konstigt igår kändes allt kanon idag tvärtom är riktigt bitter sur och vresig så håll er borta,,
Har snäst åt Jerry hela morgonen stackarn men jag är verkligen as trött,, har haft 5nätter nu och förra natten sov jag enbart 3tim och idag gick ja upp 4 så ja jag är trött.. Mio får inte ens gnälla ett pip utan att jag känner mig gör irriterad,, Till och med Jerry kunde erkänna idag att jag hade svarta ringar under ögonen och då e de illa haha,, För ni vet ju hur karlar är annars,, de ljuger alltid de säger bara de man vill höra,, ja var tex gör snygg när jag vägde 90kg och svullen till max ja visst skit läcker var jag enligt Jerry,, joo kanske om jag var en Flodhäst=)
Känner för absolut nada idag,, inget e kul,, usch hatar sånna här dagar asså,, Jerry har åkt nu till tattoo studion,, och jag sitter här precis käkat gårdagens rester jag gjorde Tom Kah thailändsk maträtt såå jäkla god=)
Mio sover,, han har ju vant sig vid att bli vaggad nu när han fått tand så nu vill han bli de hela tiden så nu får vi börja om på ruta ett igen med sövningen suck suck.. precis vad min rygg behöver nu,, ska bli skönt i alla fall för nästa fredag ska jag till Haga Badet och få spa massage i 80min läängtar till TUSEN=)
Längtar även grymt mycket till imon,, jag och Linda ska först fika sen se snabba cash de e typ första gången på 2år om inte mer bara jag och hon ses utan barn eller karlar=) hehe ska bli såå kul och mysigt skönt om inte annat=)
Sen är de ju andra chansen imon med=),, kommer knappt ihåg Melodifestivalen i år även om jag sett alla program hehe haft så mkt annat i skallen jämt..
Japp detta var mitt klagobrev för idag hoppas inte de kommer flera,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0