Ingen sömn

Hopp sovit ca 4 tim inatt om ens det,, är som en zombie idag,, Mio vakna först kl 00 fick nappen höll på en stund somna sen sov till 2,, fick nappen igen,, men han höll på att böka till 3 då gick jag o gjorde mat,, han fick mat,, somn sov till 4 fick nappen höll på att böka somna vakna sen 5.30,, ja jag är trött!! Och idag är de gnälll gnäll och gnäll hoppas verkligen detta är tanden så de finns nåt slut på detta gnäll..
Men ja ska hämnas på han,, vänta bara tills du blir runt 15-16 gubben då du ska ta hem tjejen första gången oj vad mamma ska skämma ut dig grrr,, har massa grejer på lager nu så han ska få igen..
Skulle egentligen ta mig till slottskogen idag men är så trött så ja orkar verkligen inte,, sen e ju inte vädret de bästa ska tydligen komma snö idag igen=( grr orka,, dock inte så mkt..
Men idag ska jag få massage,, åhh vad jag har längtat,, men jag kommer la somna där haha men jäkligt gott ska de bli,, hehe..
Så nu ska ja passa på att njut lite av tysnaden,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0