Huvudvärk

Åhh har sån jäkla huvudvärk har haft det sen i morse o den går fasiken inte över grrr,, Jag har ätit, tagigt huvudvärkstablett ja allt men nada hjälper,, skulle behöva sova,, men detta e nackdelen med lägenhet,, Mio tjötar ju som bara den så sova är inget jag kan göra..
Men men,, Vi åkte i alla fall och Lämna Mio hos mamma,, de hade gått gör bra,, Mio hade susat fram i gåstolen hemma hos mamma haha,, de har bla en stor svart panter i porslin ståendes på golvet med öppet gap haha,, Mio hade åkt till den men inte sett den förens han vred på huvudet så hans ansikte och panterns ansikte var i samma höjd haha och Mio hade blivit gör rädd haha mammas lilla gosse=(..
Sen hade han ätit och sen somnat av sig själv=) Så de hade gått kanon,, så nu vet vi det=) hehe..
I stan fick jag köpt ett par jeans på HM Jerry köpte 2flaneel skjortor, en hatt, och kallingar=),, Sen tog vi även en liten fika,, de va gör mysigt men vädret hade ju kunnat va bättre va? hehe,,
Sen åkte vi till mamma igen Mio sov när vi kom så vi åt lite lunch hos mamma.. Sen åkte vi hem o nu e jag heelt död.. får se hur prat glad jag e i kväll hos Linda coh Jimmy hehe,, jo då,, ska klunka i mig min Red bull nu sen får vi se om jag piggnar till=)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0