Glader

Halloj=) Igår var lillebror Elias här på besök,, efter Mio somnat vid 18.40 så spela vi ps3,, är lika roligt varje gång haha.. man måste vänta på han så han vinner annars blir han gaaalen haha=) Sötnosen=)
Här e Gabbans tatto=)
Elias va så söt när jag visa han den så sa jag vad de stod då svara han "Ja de e ju mig hon älskar" haha
Sen fick jag sooova inatt var riktigt skönt,, vakna till nån gång under natten bara sen sov jag till 6.45=) Lovely.. Mio hade först rullat runt vid 21.45 haha Jerry fick vända på han,, samma sak vid 00 då fick han även mat,, och sen var det morgon kl 5 som vanligt=)
När jag kommer upp senare möts jag av världens gladaste Bebis=),, Han har vart helt underbar hela morgonen,, sprungit runt i sin gåstol som en dåre haha,, kört in i mina fötter ett antal gånger,, han e riktigt haj på den nu asså,, shit va de går undan,, och han vet vart han ska o hur han ska göra.. aa va inte längesen han bara stod stilla i den men nu går de undan=) Sötnosen=)
Idag hade vi tänkt ta en promenad i slottskogen och testa sittdelen men vädret tror jag inte tillåter,, får se om de blir bättre sen=)
Ikväll ska Jerry ut med en killkompis och spela biljard så jag blir all by myself=) hehe,,
Vi ska även flytta Mio idag till sitt rum,, undra hur de ska gå nu när han börjat vända sig i sömnen IGEN!! grr blir galen asså,, jaja de får gå måste göra de nu han är ändå 6mån om 1v hihi stora pojken asså=)
Nu blir de lite läsa bloggar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0