Glad,,

Aa tänka sig va haha jag glad=) haha konstigt ändå bara 3timmars sömn inatt men ändå känner jag mig på topphumör.. Vet inte varför? Okej Mio var helt underbar nu på kvällen vet inte om de va den flytande alvedonen som gjorde susen eller om tanden spruckit igenom helt nu eller vad,, men han var en liten ängel,, gnällde in en enda gång på hela 2,5tim=) joo han skällde lite när han blev hungrig haha men efter flaskan var han på topphumör igen..
Han kunde tom ligga själv på filten i 15min utan problem,, fick bara komma och hjälpa han när han rulla runt haha,, sen åkte han i gåstolen,, de e så roligt nu för nu hittar han dit han ska,, han vet tex att i hallen finns en stor spegel och den gillar han så han går oftast dit=)
Pratar med sig själv=)
Ja som sagt han var helt underbar somna tom själv nu i sängen fick bara gå in 3ggr för ge han nappen=) Hoppas natten nu blir lika underbar som kvällen haha,, behöver lite sömn känner jag=)
Men vet inte varför jag är glad ändå,, gör konstigt men de är la bra haha
Tänkte på detta idag,, Uppfostran,, har inte tänkt den tanken innan egentligen,, för man kan ju inte dirket uppfostra en bebis liksom på de sättet,, men så tänkte jag när börjar man uppfostra liksom? Fick frågan av en idag när jag sa att när Mio äter smakisar så blir de kladd överallt så fråga en "Låter du han kladda?" Asså hon fråga inte på elakt sätt utan undra liksom hur jag gör när Mio kladdar,,
Ja svara ja självklart,, ja menar han är 5mån precis börjat äta mat,, klart han undrar hur de känns och vad som händer om man kletar ut det osv,, så han får gärna kladda för mig,, sånt kommer ju sen,, Han lär ju kladda ännu mera när han ska äta själv haha
Kladd kladd..
Jo men sen tänkte ja hur kommer jag vara som riktig mamma,, eller a ni fattar när man ska börja säga "jaja" asså aja baja typ hehe,, osv,, just nu kan jag inte sätta mig in i det riktigt faktiskt hehe,, känns så långt borta men ändå så är de ju ganska snart..
När börjar man egentligen uppfostra ett barn? Hur kommer jag vara när de gäller godis osv? hmm aa detta får vi la se=) Men kul ska de bli,,
Japp,, Imon är Jerry ledig men han ska ändå vara borta från 12-18 för tattoon så de lär känns som vanlig sen fredag ändå hehe,, men han kommer ju hem lite tidigare i alla fall..
En annan sak,, oj vad jag blandar nu känner jag haha,,
Vi måste verkligen stor städa här hemma,, asså ni vet bakom allt, soffan, byråsar,, tömma lådor ni vet verkligen grov städa.. Men de är så svårt men lillen hemma,, så vi prata lite om att kanske Mormor ska få passa Mio några timmar nån helg så vi verkligen kan vända upp och ner på lägenheten hehe,, Vad säger du mammsen=) de tackar du la inte nej till=) Vi tar de lagom till nästa tand kommer haha,, Nää men vi måste verkligen känner jag jaja,,
Nu blir de tv,, inväntar även att Linda ska dyka upp på msn,, måste ju gnälla lite innan läggdags=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ni måste ju lära er att kunna städa även fast ni har barn. Annars blir det jobbigt i längden.

2010-03-04 @ 19:34:00
Postat av: Melissa

haha vet inte vem som skrivit??,, men ja de är väl klart vi kan städa men inte göra en grov städning som jag skrev inte just nu i alla fall,, haha klart vi kan städa som vanligt,,

2010-03-04 @ 19:44:42
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej men ni måste ju lära er att grov städa me, även om man har barn.

2010-03-05 @ 12:13:41
Postat av: melissa

får man lov att fråga vem de e som kommenterar? Nu e de så här att Mio är 5månader gammal en ganska krävande bebis också,, så om vi ska få gjort allt de jag vill ha gjort på 1dag,, rensa ut alla lådor garderober osv så går de inte just nu för han kräver ganska mkt uppmärksamhet.. därför tyckte jag de var lättare att han var hos sin mormor några timmar varför inte liksom? Allt går ju mkt snabbare då,,

2010-03-05 @ 14:16:03
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej säger du det så....

2010-03-05 @ 15:08:40
Postat av: melissa

men seriöst varför kan du inte skriva vem du är haha

2010-03-05 @ 15:10:10
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: jessica

haha vem e de som skriver så.haha ni har ju alltid städat..o ibland hinner man inte grovstäda..de viktigaste e väl att de e någorlunda rent o fint..

helt sjukt måste jag säga.haha den personen har väl aldrig varit hemma hos er verkar de som iaf.puss puss

2010-03-06 @ 19:32:25
Postat av: Melissa

haha ja tror ja vet vem de e som skriver men tror nu att personen är lite rädd för att säga vem hon e stämmer detta eller?

2010-03-07 @ 07:13:03
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: jessie

vem e de då?hehe säg då

2010-03-07 @ 09:50:14
Postat av: melissa

haha skrev i sms vill inte skriva vem jag tror här ifall de inte e hon,, men som de verkar så vågar ju hon fortfarande inte erkänna haha

2010-03-07 @ 12:31:44
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0