Fredag

Japp,, så nu sover äntligen skrutten,, inte van vid att han orkar så länge hehe,, nu var han vaken i 3,5tim innan han slockan av sig själv i en riktigt snygg sov ställning,, haha på tal om de,, shit var Mio rör sig i sömnen asså,, igår när han skulle sova,, han somnade,,åt ena hållet,, när vi kolla till han innan vi skulle lägga oss då låg han typ ihop kurad i andra hörnet,, en stund senare hörde jag nåt konstigt så jag gick in då låg han snett i sängen med utfällda armar och ben utan täcke,, hehe gull unge=)
Ja som sagt han sov hela natten utan mat trodde knappt på de själv när jag vakna,, men de hade han gjort,, men ja hade ju ändå vart uppe vid 1.30 och vid 4 för han vänt på sig,, grrr
jaja,, idag är det FREDAG=),, Vi ska åka o stor handla så fort Jerry vart och tränat efter jobbet.. Åhh ja ska få min efterlängtade cola=),, Hållt mig hela veckan bara druckit vatten och c,vitamin brus=),,
Igår hade jag gått ner 1kg,, men efter middagen hade jag gått upp 0.5 igen haha grr sjukt det där,, äter jag ett halvkilo köttfärsås haha nää konstigt,, nu på morgonen hade jag gått ner 0,3 från de kilona a,, ni fattar så nästan 1kg på 4dar då=) de e helt okej ändå,, hade hoppats på 2kg i veckan haha men de går ju snabbare sen när man har hållt på med träningen ett tag,,
Japp helgen är fullspäckad till max,, imon ska jag och Jerry till stan en sväng,, mamma ska passa Mio =),, Ja fick ju 550kr på hm att handla för wiee så de ska de blir.. Jerry ska köpa sina efterlängtade flaneel skjortor hehe=),, På kvällen ska vi hem till Linda & JImmy och käka middag,, hade tänkt grilla men tydligen skall de regna imon grrrr,,
På söndag ska jag träffa Martina och Baby alva,, på kvällen blir de film mys med älsklingen=),, Kanske ska åka och hämta hyllan hos mamma också som ska stå i Mios rum=)
Nää nu ska jag betala räkningar *suck*..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0