Första natten

Hej,, Shit första natten gick verkligen KANON!,, Mio sov från 19.00-4.30 första gången haha aldrig hänt,, så fick han mat somna om och sov till 5.45=) Ja själv har knappt sovit nåt legat på helspänn hela natten sovit kanske 4tim hehe men nu vet jag ju att de går bra så inatt ska jag sooova gott=)
Ja gick upp och titta till han 1gång då han lät lite mysko,, då hade han tagigt snuttefilten och lagt över ansiktet så jag tog bort den och han sussa vidare som ingenting=)
Fan att de ska regna idag asså,, vill ju ut och testa sitt delen ju=) Men får se kanske de slutar sen hehe,, Fick mess av Martina nu,, Lilla eller rättare sagt stora Alva på 4170g hehe,, kom den 19mars kl 22.58=) Åhh längtar så tills jag får snutta lite bebbe=),, Visst Mio e fortfarande bebis men han är ju ändå en stor pojke nu hehe=),, Mio väger asså dubbla än Alva haha sjukt=)
Jerry kom ehm vid 23 igår,, lite smått berusad haha,, lättpåverkad blir man när man inte druckit på länge=),, Vi låg och tjöta i sängen för en gångsskull inte gjort på 6mån hehe lite mysigt så.. Han hade haft gör trevligt,, de hade spelat biljard och sen dragigt hem till Freddan och tagigt några öl.. Åhh vad sugen jag blev på att åka och spela biljard nu=),,Får boka in det med mina babes=) Är ni sugna???
Idag är Jerry lite bakis hehe så e de=)..Ja själv är också typ bakis nä men känner mig de pga lite sömn,, kunde inte Mio sagt till mamma att jag kommer sova till 4.30 hehe 9,5tim i sträck liksom kanon ju=)
Får ta igen det inatt=),, Nu blir de morgon läsning av bloggar=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va härligt att han sov så bra :)

2010-03-21 @ 08:45:25
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Postat av: Lotta

Haha ne fy sjutton inte teletubbiesar här inte, usch och fy bubblan.. när de blir lite varmare så tänkte jag försöka mig på att bjuda hit lite mammor och deras små sötisar på en fika, alltid kul och träffa lite nya folk. så e du sugen på så e du välkommen till partille när de e dags :)

2010-03-21 @ 09:34:45
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0