Fel låt!!

Usch gilla inte alls Anna igår,, fattar inte varför hon vann? De e tidningarnas fel som alltid.. så fort de skriver att nån e favvis så vinner den=( Men visst tror de kommer gå hem ganska bra i Eurovision men ändå.. Stör mig också på att de har massa jurys för de spelar ju ingen roll ändå för tittarnas poäng är ju så höga ändå..
Hade hoppats på Eric, Darin eller Ola men icke=(,, Jaja hon var ju bättre än Marlene hehe..
Blev en sen kväll för oss igår,, Melodifestivalen slutade ju kl22 vi brukar lägga oss senast kl 21 nu för tiden haha.. men kom la i säng vid 22.30,, Hade jätte problem att somna tyckte jag hörde Mio skrika hela tiden,, När han väl skrek vid 5 så trodde jag kl var 1 eller nåt för de kändes som jag inte somnat alls,,=(.. Så idag är jag verkligen svin trött.. sådär trött så jag mår illa=(,, Inte alls kul..
Hade i alla fall mysigt igår med Jessie och Mats på besök..
Frästen la ni märke till Måns extremt tajta brallor?? haha gick de ens att missa=)
Idag ska vi a oss en prommand till ICA för att handla indgridienser till Jerrys kladdkaka han ska testa att slänga i after eight i mm mumma=) Blir säkert as gott.. Mathias från jobbet kommer ju besök idag=),, Hoppas Mio kan vara en glad pojke då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0