Feber

Skulle aldrig sagt att han inte fick nån biverkning,, nu har lillen feber.. usch hatar de.. han ser så liten och hjälplös ut.. vill bara bli buren och gnäller ni vet sånt där "mamma hjälp" mig gnäll.. han sover nu igen la bara ner han så somna han.. mammas lilla plutt=(=(.. Gav han alvedon så hoppas febern går ner nu..
Får se hur han mår sen när vi ska ut och gå.. annars får la Jessie komma hit=)
Gud vad jag längtar till sommarn asså.. har nog aldrig längtat till sommarn så här mycket=) Vi ska grilla och mysa som bara den.. Vi ska även få låna mammas hus när de e borta så då Har Mio en stor trädgård att springa runt i=) Om han kan gå då vill säga haha och där ska vi grilla och mysa.. Hem till Linda och & JImmy massa.. Mollösund får de bli=) Får bjuda upp Linda & Jimmy dit med=).. Och massa massa bad=).. Jessie lova även i ett sms igår att hon kunde passa Mio haha,,, så Jessie din sommar består av barnpassning haha skoja bara=)
Mammas goding=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag var 4 mån och min lillasyrra var 8 veckor när vi fik våra första tänder :) Hmm den ploppa nog upp vid 6 månader om jag minns rätt sen kom dom två där uppe vid 8-9 mån veckan efter kom två till där uppe, 10 mån kom en till nere och nu fick hon en till nere för några dagar sedan :)

2010-03-10 @ 09:31:54
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0