Ett halvår

Mm ett halvår har gått sen min lilla klump kom till världen,, Tiden har gått så sjukt snabbt,, Vid denna tidpunkt för 6månader sedan låg vi på vårt rum på BB och bara titta på den vackraste pojken=) 3705g och 51cm lång var han då=)
Ja aa,, Kommer ihåg de som igår asså.. O vad han växt och utvecklats på denna korta tid,, helt ofattbart asså..
Denna månad som gått nu har de hänt massa grejer så snabbt,, man blir nästan rädd..
såå underbar=)
Och allt som hänt detta halvåret,,allt man gått igenom,, mest lycka såklart,, men nåt jag aldrig glömmer var när Mio fick urinvägs infektion,, de kommer alltid ligga i mitt bakhuvud,,se själva på denna bild;
Han var 4v=( Fick ha dropp,, var knappt vaken nåt,, ville inte äta.. detta var det värsta dygnen i mitt liv.. Har har man blivit mamma de bästa som kan hända en,, då ska man bara ligga hemma o njuta och lukta på bebbe,, Men han repa sig snabbt,, fick antibiotika och så=) Men man glömmer aldrig.. så fort han visar tecken på feber eller mat vägran så kommer tankarna tillbaka=(
Nää nog pratat och tråkigheter.. Han e så go min lilla prins.. Visst han har haft sina skrik perioder.. men alla hans glada perioder väger upp det till tusen=)
Här första gången han låg på mage=).. Såå söt min älsklingen=)
Och nu de senaste har han lärt sig så mkt.. Vid 3mån kunde han hålla huvudet själv=).. Vid 4mån kunde han rulla från mage till rygg=) Han börjde även då med sina första smakisar=)
Mm mat,, fast gröt och fruktpurer e de som gäller här haha riktig mat gillar vi inte så värst mycket haha=)..
Nu vid 6mån kan han sitta nästan själv utan stöd i flera minut.. Han pratar helt annorlunda,, han orkar mera,, och för att fira sin 6mån dag sov han hela natten utan uppvak=)..
Dessa två gossar är de bästa jag vet=).. Kan inte få nog av nån utav dem=).. Älskar er till tusen för allitd=)
Och så här ser lillen eller lillen och lillen haha 8765g vägde han ju idag,, så här stor är han idag=)
haha och han älskar sin mamma med=)
Haha aa sjukt ändå.. att så mkt kan hända på ett halvår=)..
Nu sover han,, gammel mormor var här på besök och han fick nya kläder av henne=).. Jag och Jerry fick två påsk ljus i påsk present för godis äter vi ej=)
Nu sitter jag här och längtar till fredag då Jerry e ledig så vi får 4dar ihop wieee=).. Även fast han ska tatuera sig på fredag så kommer han ju hem mkt tidigare än om han skulle jobbat=)..
Sen hoppas jag på lite sunshine i veckan så jag kan få träffa Baby Alva=)
Jaja nu blir de lite mat innan lillen vaknar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0