BVC

Halloj,, jupps vart och tränat Body pump heja mig=). Sen åkte jag och hämta Jerry och Mio o drog till BVC,, Lille grisen vägde hela 8765g haha vart ska detta sluta asså? Träffa en i familjegruppen vars dotter e typ bara 2dar äldre än Mio hon vägde bara 8150g haha,, Jaja,,men tycker min lilla goa klump e så gossig så han får gärna gå upp lite till haha=)..
Sen upptcäkte vi i veckan att ny bilstol till lillen e ett måste snart hans små fötter tar emot i sätet.. mm underbart när pengarna ligger på topp=( Not.. men men,, får köpa än vid april lönen,, ska åka och titta på ny i veckan se om vi kan hitta nån för hyfsat pris i alla fall..
Nu är Jerry på jobbet mindre kul.. men han e ledig fredag och måndag se så de e underbart.. Dock ska han tatuera sig på fredan men hoppas de går snabbt=)
På lördag Påskafton blir de bara hemma mys,, orkar inte ta mig nånstans.. Mats ska komma hit på påsklunch de e la de enda vi bestämt än så länge=)..
Nu ropar lillen=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stor kille :) Maya vägde exakt 10 kg på sin 6 mån kontroll :)

2010-03-30 @ 10:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0