Body pump=)

Yes idag är det dags för nästa träningspass,, de blir Body pump,,=) de e skit jobbigt men ska ta lätta vikter idag annars lär jag inte kunna resa mig upp imon hehe=)
Natten har vart jobbig,, vet inte om Mio drömt en massa eller vad det var,, men vi la oss i alla fall tidigt redan kl 20.20.. jag har börjat läsa Twilight boken nr 4 nu wiee spännande=),, Men i alla fall somna 20.20 nåt,, vakna kl 00 av att Mio vänt på sig,, sprang in vände på han och han sov vidare,, vakna kl 2 av ett illltjut.. flög ur sängen,, då har MIo vänt sig på mage och även lagt sig på tvären,, fick ta upp han och lugna han så Jerry fick göra flaska under tiden,,Sen somna han igen,, Kl 4 nåt mm va så trött att jag bara vet att de stod 4 o nåt mer på klockan haha,, hade han vänt sig igen!! men han somna om efter jag vänt på han,, sen vakna han 5.45 då hade han också vänt på sig,, ORKA säger jag bara,, när ska han lära sig?? Hållt på nu i 2mån med detta,, fast denna natten var la värst.. puuuh så yes jag är trött idag,,som vanligt eller hur hehe
Snart kommer min fina klänning jag beställt från HM sä här ser den ut=)
Yes 149kr=)
Fick hem 550kr på HM igår,, sån här clubbonus jäkligt nice=),, Så på lördag ska jag och Jerry in till stan,, Mamma ska passa Mio hihi spännande,, men de e bara bra att han lär sig vara med andra,, den 11april firar ju jag och Jerry 2år så då ska mamma också passa Mio så vi kan gå ut och äta lite=)
På kvällen kanske vi ska hem till Linda och Jimmy och grilla haha detta har jag och Linda planerat så vi måste fråga vara Gubbs om de e okej men de tror jag nog=)

Kommentarer
Postat av: linda

Jaa klart dom vill... du har inget annat val haha.. vi BESTÄMMER

2010-03-24 @ 09:02:28
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0