Blommor & P-bot!!

Glömde ju berätta att jag fick blommor av min kära älskling igår=) Så söt,, fick de för att jag var så trött hihi.. sötnosen..
Natten gick helt okej,, hade förväntat mig massa skrik,, okej han vakna ca 4ggr men bheövde bara ge nappen så somna han om,,
Men han har vart lika skrikig idag som igår,, alvedonen verkar inte hjälpa,, nu är första gången på 2dar han sover i sin säng på dagen peppar peppar,, förut sov han på mig,, Tanden har kommit upp pytte pytte till men de går inte snabbt vill jag lova hehe,,
Sen fan känns som allt går emot oss denna månade,, först köper vi en resesäng för 330kr som är paj,, och nu fick vi p.bot,, man får stå 10min utanför oss Jerry stod i 15 och vips blir vi 400kr fattigare så 730kr åt h*lvete rent ut sagt grrr Jerry sprang efter tjejen,, och sa "Men jag stod bara 10min" hon svara lite tyket "Ö nej du stod faktikst 15min" Jerry sa "Men va fan 5min liksom" "A men de går inte att göra nåt åt" åhh hatar p-lisor,, okej de är väl bra ibland men va sjutton här i ett bostadsområde,, man får ju står där i 10min så va gör de om man står lite längre åhh blir gaaalen,,
La ut vår inne vagn igår på blocket,, ska komma en senare idag och titta på den,, hoppas Mio e på humör då haha är ju ensam med han,, funderar på att ringa hit nån ifall han skulle balla ur när jag ska visa dem vagnen haha,, kanske skrämmer dem (om de nu väntar barn) haha
Ringde BVC fröut fråga om jag fick ge Mio ipren från 6mån istället för alvedon men de gick ej=(,, Så lillen får la ha ont,, inte kul alls,, lägger in napparna i frysen så de blir kalla och goa de e la de enda som hjälper lite i alla fall..

Kommentarer
Postat av: therese

åh dags att köpa ny vagn nu??? :) hoppas hon köper den då.. va skall du ha för vagn istället?



gulligt med blommor :)



konstigt att du inte kunde ge ipren, är han inte 6 mån snart?



kram

2010-03-03 @ 17:44:42
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0