Blää

Mm en riktig blää dag känner mig inte alls på humör asså.. vet inte varför,, vill ingenting orkar ingenting,, inget tålamod skit dag rent ut sagt,, Vill sova men kan inte de heller,, bläää..
Mio var grining hela förmiddan nu var han lite gladare och han var vaken i nästan 4tim så ja hoppas han sover lite längre nu än 30min,, de återstår att se..
Han har i alla fall snygga kläder på sig idag=) haha
Vi träna sittning förut han blir verkligen bara bättre och bättre,, fast de dumma e att han tycker de e kul att ramla,, de ligger ju kuddar runt om så han får ju inte ont,, men varje gång han ramlar så as garvar han haha=)
Going kan han allt vara ibland=)
Japp ikväll blir de verkligen sängen tidigt,, skulle egentligen se på film men jag vet inte om jag orkar,, får se.. tog mig upp till ICA förut och köpte lite nötter ut i fall att,, Men imon blir de träning i alla fall bodypump=).. Få ut lite av min ilska kanske haha..
Jerry har ju börjat göra nyttiga frukostar till oss nu,, han skulle prompt ta kort och envisades med att jag skulle lägga upp bilen här.. så här e frukosten a la Jerry=)
Nice va? hehe,, Mätt blir man i alla fall haha..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ser gott ut :)

Och Mio e lika söt som vanligt..

Hoppas du e på lite bättre humör imån, man kan inte alltid vara på topp!

kram på er!

2010-03-28 @ 19:09:52
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0