Ännu en

Aa ännu en hel natts sömn,, Mio sov från 20-06,, vid 21 drömde han en mardröm men då hade inte jag lagt mig än så de va okej,, och 4.30 ville han ha nappen men sen nada=).. Vågar han hoppas på att de är hela nätter fram över?? Hmm hehe=).. Nästa mål är att försöka få sovmorgon haha till kan 9-10 vad tror ni?? haha in my dreams va? haha
Såg på Top Model säsong 13 igår haha vilka brudar de finns asså grava så mkt va haha,, Sen kolla jag lite på Hollywood fruar också.. dock tycker ja de e lite tråkigare än förra säsongen känns till gjort på nåt sätt..
Idag ser du att bli nice väder,, kanske ska höra av mig till Martina och se om hon vill ta en promenad=).. Får se om några timmar om solen vill komma upp=)
Yes nu ska ja öppna min red bull så jag piggnar till lite=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0