Alone

Jupp nu snarkar lillen gott inne i sitt nya rum=) Gick gör bra att somna han,, slapp vagga wiee hoo=) Fick gå in ca 5ggr med nappen men de e de värt för att slippa vagga=)..
Så nu sitter jag här i min ensamhet och äter japansk nöt mix och dricker cola mumma=).. Inget kul på tv heller så de får bli att surfa omkring på nätet=)
Här e den nya jackan=) sötnosen..
Mm Mio var helt underbar ikväll trodde ALDRIG ja skulle kunna hålla han till ens kl 18 haha,, han vakna 15.15 va gör gröt så fick somna om han då sov han bara 15min hehe men jag lyckades hålla han till 18.40 och han somna kl 19=).. han skratta och vi mös och hade oss=),, Man märker verkligen att de va tänderna innan,, för nu e de båda uppe och han e som en ny bebis=)
Flygande Mio=)
E lite nervig inför natten nu men de kommer säkert gå bra hehe..
Här kommer lite mer bilder=)
Han e så rolig Mio jag tog bort alla grejer och ställde i ett hörn så han hade massa yta att flyga fram på med sin gå stol.. men tror ni inte grisen ska in där de inte går haha sötnosen.. Sen har jag nu fått flytta ut tvättstugan från Mios rum och får nu återigen hänga tvätten i Vardagsrummet *suck* man skulle haft en 4,a asså hehe=)
Naa lilla plutten=)
Japp nu blir de lite blogg läsning igen haha kan inte få nog av andras liv=) hehe nää men kul e det=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Cool jacka :)

2010-03-20 @ 20:56:55
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Postat av: therese

Va skönt att natten gick så bra :) Oliwer började sova bättre direkt när han fick eget rum..



Den jackan har oliwer också fått, så tuff är den :)

men är det en ute jacka? blev lite osäker nämligen..



skönt att lillen mår bättre.



kram



2010-03-21 @ 15:28:02
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/
Postat av: alex

naaaw vad sööt ;)

2010-03-21 @ 15:53:27
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0