Åh

Varför? Varför kan inte tanden bara komma upp?? Ja orkar inte mera och de göra antagligen inte Mio heller.. Stackarn gör inget annat än skriker och gnäller,, han e inte alls glad.. de tär ju på han att han konstant ont.. Trodde att tanden skulle komma inatt men icke..Vi ser den känner den och allt men de har typ fastnat eller nåt.. Min höger arm gör skit ont kan knappt använda den,, när jag vaggar Mio måste jag verkligen bita ihop för att inte börja tjuta jag med..
Maten går si så där idag med.. han äter ca 100-150ml lite då o då,, kan gå 3tim emellan.. Innan detta åt han 230ml varannan tim typ..
Igår fick ja i han ganska mycket gröt på kvällen så de va ju bra i alla fall=)
Vi såg på Äntligen midsommar igår hehe en lite udda film men riktigt rolig.. de stämmer in så bra på svensk midsommar,, alla svenskar dricker ju så sjukt mycket då haha så de va lite kul att se den kan jag rekommendera om man vill få några goa skratt=)

 

Vart iväg och grejsat tårna nu på morgonen också såg mkt bättre ut idag så blir nog bara 1-2 besök till sen är de äntligen bra hoppas jag=)

 

Idag blir de typ bara att stå ut dagen,, jag ber verkligen till Gud att tanden ska komma upp i natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0