5månaders kontroll + sprutor=(

God morgon,,
Inatt sov Mio kanon,, självklart eftersom de var Jerrys natt haha,, Han somna kl 19,, igår skrek han sig till sömns,, han brukar aldrig skrika på kvällen men igår gjorde han det=(
Men han sov i alla fall från 19-4.30 käka somna sen om,, sen tror jag han vakna av Jerrys klocka,, vid 5.45,, men de var ändå bra tycker jag,, kvart i 6 är lite mer mänskligt än kl 5 ändå haha
Han var ganska glad nu på morgonen med,, men idag ska ju jag försöka få ordning på maten,, o han åt ju vid 4.30 så jag ville hålla han till 7.30 haha de gick inte 6.45 blev han hungrig,, jag gjorde då gröt.. han åt 6-10skedar sen skrek han efter flaskan,, gjorde 230ml o han åt upp allt!! Detta e ju sjukt,, finns ju ingen botten i han haha
Jaja sen somna han efter flaskan så de va gött=)..
Jupps idag är de 5månaders kontroll,, vad tror ni han väger? Han vägde 7950 för ca 2v sen.. Jag tror han väger 8305g nu=)
Sen ska han ju få sina sprutor idag usch de gillar inte jag=(,, Jerry fick hålla han sist så de får han göra idag igen tror jag,, klarar inte av att se de..Sen får vi väl se hur biverkningarna blir denna gången..
Ska även fråga BVC om jag kan börja ge välling så han kanske blir mättare på de.. i alla fall kanske till frukost eller kvällsmål...Någon som kan rekomendera nån bra välling? Han har ju ganska känslig mage,, eller har haft i alla fall.. De finns ju kvällsvälling vet jag som ska vara jätte mättande,, någon som testat?
Nää nu ska jag läsa lite bloggar=)..
Kan rekomendera en här då;
Camilla hon är gravid=) Ska ha bebbe i Juni=),, Skriver mkt roligt tycker jag,, känner henne sen många år tillbaka hihi,,=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0