3tim sömn

Jupp min natt innebar bara 3tim sömn=(,, Mio vakna 1gång i halvtimmen från kl 20-23 ville ha nappen sen sov han till 00.20 sen va de nappen igen och sen kl 2.30 mat sen massa napp uppvak igen och sen börja dagen kl 5,, är sjukt trött idag vill jag lova,, men nästan hela toppen på tanden e uppe nu så jag hoppas detta e sista dagen med skrik.. Stackars lilla älsklingen som ska behöva ha så här ont..
Va iväg och fixa lite till på tårna,, gjorde skit ont idag,, men man måste ju,, ska tillbaka några gånger till innan de blir helt bra=(
Älsklingen fick sova ca 6tim inatt o han e trött o ja visst man tackar ja jag sov fan bara 3 hehe han sov alltså dubbelt så mkt,, får man vara trött då??
Imon är han ledig då han ska åka och tatuera armen fylla i färg nice nice=),, Kommer förhppningsvis hem vdi 18 tiden=),, Sen ska han ta natten och jag ska få sooova,, om han inte har allt för ont vill säga,, hehe,,
Nu ska ja passa på att vila lite,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0