200

Japp precis vart och hämtat utt över 200kort som jag framkallt är från när Mio var 1mån och fram tills nu haha japp en del,, åkte sen iväg till torget köpte ett nytt fotoalbum och ett par mysbyxor=) haha ja mysbyxor kan man inte få för mycket av när man e mamma=)
Mio åt förut nästan en helportion gröt=) för första gången,, han bara gapa och gapa,, han åt så mycket att han sen bara vill ha ca 60ml ersättning=) wiee,, och nu har han snart sovit i 1,5tim=) kan de vara gröten som gör det? hehe,, Kul i alla fall,, funderar på att ge han spagetti & köttfärsås sen från 5mån,, någon som gett de till sina bebbar? Fick de ont i magen eller så?
Mio blir ju 5mån idag eller igår hehe,, Hopp snart åkte älsklingen till jobbet mindre kul=(,, Ensam hela efetrmiddan och kvällen om ingen vill komma och hälsa på?? hehe,, vi får väl se..
I helgen ska jag och Linda på bio,, någon som kan tipsa om nån bra film?? Vi ska ha BF (barnfritt) gud så finurlig jag är va=),, Men de ska bli kul inte setts på ett tag nu,, de har ju oturen att bli sjuka hela tiden=(,,
Japp nu ska jag hänga tvätt,, andra tvätten idag wiee så kul=)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Grattis till lilla Mio :)

SV: Ja jag tror jag har i alla fall det flesta rätt. Svårast var nog favoritklädsel och film :P

Klarade du det själv? :P

2010-03-01 @ 11:21:42
URL: http://loooviisaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Japp ihelgen blir det Bio =)

2010-03-01 @ 11:46:23
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Max åt den igår :) Han tyckte den var sådär. Men inget ont i magen iallafall :) Fast vår lilla tjockis är inte så kräsen med mat :P Bara de går att svälja så går det att äta ;)

2010-03-01 @ 14:27:19
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0