What a day=)

Sikken kanon dag asså.. Dagen började med att vi åkte ut till Kållered för att titta på lägenheten,, Först kollade vi in området som verkligen var kanon,, De fanns 3pizzerior, 1 Thai resturang, Ett hyra film ställe, ett fik, ett solarium, BVC, Netto, 3 frisör salonger.. Dagis fanns så nära så jag kunde stå på Balkongen och se ner om Mio gick där.. Skola låg precis över vägen.. IKEA tar de la 5min att gå till,, så ja ett kanon område.. bara de fick mig att vilja bo där.. Så till lägenheten..
De va fan en dröm lägenhet jämfört med våran,, framförallt köket=).. De va ny renoverat,, Med en stor kyl och en stor frys. Fint kakel, fina bänkar, fin spis you name it=).. De bästa av allt var att vi fick en diskmaskin=).. Resten av lägenheten var också kanon,, Nytt i badrummet var de med.. Balkongen var mkt större än den vi har nu... Plus att utsikten var en stor härlig gräsmatta där man kan leka och fika.. Lekplatser fanns de också gott om..
Så ja vi ville verkligen ha den,, Så vi ringde fastighets ägarn och den e våran nu=) Wieee skriver kontrakt nästa fredag=).. Hur underbart e inte detta då?
Först var jag lite nojig.. Har bott i Frölunda hela mitt liv.. Men nu så bor ändå alla mamma vänner på olika ställen, och de kompisar jag har som bor nära Ringer aldrig ändå.. Och sen tar de ju bara 10min med bil till Frölunda och mamma och alla så de e ju ingen fara.. Jerry kan även cykla till jobbet då så jag kan ha bilen=)
Allt va perfekt.. Behöver knappt tapetsera om heller.. Men vill nog göra en fond vägg i vardagsrummet=)..
Japp.. Sen var de bara att åka hem,, slängde i oss lite mat sen hem till Linda.. Eftersom Mio skrikit hela förmiddan trodde jag de skulle bli ett helvete.. Men jag hade så fel.. Har aldrig sett han så glad,, Han satt och lekte själv på golvet HELA tiden.. Jag var där från kl 13-17 och han gnällde inte en enda gång.. Förutom när Thilda var där och taffsa på han haha.. Han var helt underbar verkligen,, Jag kunde tom slappa på soffan haha.. Linda bjöd på pannkakor=) Mio fick såklart smaka och han älskade de,, blev gör sur om jag inte va tillräckligt snabb att ge han haha
Mio och Theo=)
Goingen Thilda=)
Snyggingen Linda=)
Mios Flamma=)
Japp.. Snälla Jimmy körde hem oss sen.. Mio somna i bilen så trodde aldrig han skulle somna ikväll.. men han va gör trött efter allt lekande idag haha,, så han somna faktiskt själv i sin säng=),, Tog 30min men han skrek inte en enda gång och somnade själv=).. Undra om de kan fortsätta så? hehe
Imon ska vi storhandla massa massa mat,, bla inför midsommar=).. Sen får vi se om de blir nån träffa med mammor=)

Kommentarer
Postat av: therese och oliwer

Åh va roligt, grattis :) hur många kvm är den på?

vi fick också ett nytt boende idag :)

är det en hyres eller löpes lägenhet?

låter ju helt perfekt :)



kram

2010-06-23 @ 19:54:09
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0