Vart?

Ja vart tog sommarn vägen? Regn, kallt usch,, man hade änna vant sig vid de fina vädret nu ju=(.. Jaja,, Slottskogen idag,, men som man säger,, de finns inget dåligt väder bara dåliga kläder hehe..
Mio sov bra inatt faktiskt,, Somna ju redan 18.30 vakna till vid 3.30, fick nappen och sov sen till kl 5.45=) Så de va ju kanon,, Jerry gick upp och Jag sussa en timma till..
Har ingen energy dricka hemma idag=( och de känns vill jag lova.. detta bevisar hur beroende jag verkligen är.. de e hemskt,, Jag känner mig trött, seg, irriterad och nere hehe,, usch kan man vara så beroende av en dricka?
Får se om jag klarar av dagen utan en,, tror inte detta hehe..
Mio ställer sig i krypställning nu hela tiden,, men kommer ingenstans står bara och gungar,, men men,, de kommer väl nån dag,, ingen brådska..
Japp som sagt idag ska jag möta Yoyo i Slottskogen,, de e la det som står på schemat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0