Varför?

Va e detta,, får vi bara typ 4dar med sol och sen 4dar med regn eller? När ska sommarn komma då?.. Imon ska de bli fint väder i alla fall har jag sett hehe,,
Glömde ju skriva igår att min lillebror Elias fyllde 7år igår hihi Grattis till stora pojken då=)
Yes.. Mio sov faktiskt hela natten inatt wiee,, fast ville upp redan 4.30.. dock skrek han direkt va skit trött.. försökte ju somna om han men de gick inte.. Jag skulle få sovmorgon så Jerry gick upp med han,, men sovmorgon fick man inte.. låg kvar i sängen till 6.30 men sömn blev de inte Mio skrek typ hela morgonen=(,, Suck att de ska göra så här ont med tändera,, Har inte tittat i hans mun idag ska göra sen,, Han somna tillslut nu precis på mitt bröst.. lille gubben=(
Idag ska vi till Jerrys Moster och man,, Jerrys kusiner har ju fyllt år de ska firas.. får se hur de går med lille man idag då hehe..
Yes,, I veckan är inget bestämt än,, ska träffa Lisa och Maya nån dag,, Jessie skulle höra av sig om hon ville ses,, så får se när de blir.. Annars e inget bokat,, förutom Fredag då e de midsommar afton wieehoo=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0