Vampyr

Japp tror Mio e en vampyr,, han har nämligen fått en tand på sidan och på andra sidan e en på G med,, meninga framtänder än haha sötnosen..
Han sov la sådär inatt,, vakna 23.30 vilket han typ aldrig gjort.. och var ledsen,, men med lite bök med napp och klapp så somna han om,, Vakna 4.30 fick välling sov sen till 6.15,, Men jag fick sova till kl 8=) Lovely eller NOT haha vakna jätte seg och med huvudvärk haha,, tror jag sov för länge haha
Idag vet jag inte vad som händer.. vädret suger ju=(,, Kanske ska hem till Linda & Jimmy eller min mamma senare idag får se.. men nåt ska vi väl göra..
I veckan är inte så mkt planerat,, ska träffa YOYO igen på torsdag e de enda som planerats in,, ska även kolla med Lisa om vi ska ses,, blev ju inställt sist,, Men till helgen på Lördag ska jag hehe,, Jaja mamma vet redan eftersom min elaka lilla syster inte kan hålla tyst, Ja jag ska tatuera mig igen=).. Nice.. Men sen blir de inga fler på ett tag i alla fall.. ska spara pengar nu,, sen e de inget kul att tatuera sig på sommarn,, får hålla sig från solen och badet..
Sen e de kalas hela helgen.. På lördag ska vi fira Thilda som blir 1år=) Shit alltså betyder de att de e bara ca 3mån kvar tills Mio e 1år,, tiden går för snabbt asså... Min lillebror Elias blir även 7år på lördag,, men han ska vi fira helgen efter.. På söndan ska vi fira Jerrys kusiner som också fyllt år.. 3år och 2år tror jag de blev? hehe Japp,, så massa kalas nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0