Torsdag=fredag

Japp idag är det som en fredag för Jerry.. Han slutar vid 19.. gott gott.. då ska vi mysa till de med en god ciabatta hehe.. De e vårat fredagsmys nu för tiden.. mackor istället för godis och sånt..
Men idag har vi i alla fall hunnit med att storhandla.. Åkte redan kl 8 i morse.. de e så skönt.. inte en enda människa i butiken och knappt nån kö=).. Vi är ju ändå uppe så tidigt så varför vänta liksom=)
Japp Sen åkte vi hem.. De e nämligen Jerry som står för efterrätten tills imon.. Jag försökte hjälpa han så gott jag kunde.. men han verkar inte fatta jag inte är en konditor för han blev typ frustrerad när jag inte förstod. Men ska tydligen vispa på ett speciellt sätt.. och de får absolut inte komma vatten i nåt och bla bla bla.. Till slut så sket jag i de haha lika bra han får svära själv i köket hehe=).. Men den blir nog kanon god även fast jag "vispa" fel haha
Mio tog som sagt sina första kryp steg idag hehe.. Han måste trott vi va dumma i huvvet,, för både jag och Jerry stod upp som galningar och skrek och klappa händer haha..
Japp nu sussar han sött,, va nog trött efter allt krypande hehe=)
Jag har även ändrat min ansökan om dagis plats nu.. Så nu har jag ansökt till 3dagis i Kållered.. Varav ett ligger så nära att jag kan stå på Balkongen och se han leka hehe.. Nice om vi får de=)
Idag ska antagligen Martina och Alva komma hit en sväng.. Får se när de blir.. blir nog en promenad och kanske köper nåt gott fika=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0