Tonåring?

Shit vad tiden går snabbt,, Mio har redan börjat visa att han börjar närma sig tonåren,, sov till 6.45 idag, jag och Jerry var redan vakna sen 30min tillbaka,, haha,, okej gav han lite välling vid 4.30 men ändå.. 6.45!!! SHit asså,, känner mig typ över utvilad haha
Japp idag ska vi åka och kolla på THA radhus,, dock såg vi att de va eluppvärmt,, inte för jag e så haj på sånt men man får tydligen snåla som sjutton med elen om man inte vill ha en multi räkning.. men vi ska kolla upp allt sånt och sen får vi se=)
Blev inget Lisa & Maya besök idag då=( men får ta de nästa vecka..
Idag ska jag försöka rensa lite i skå här hemma,, eftersom jag stor städade igår=).. Tror aldrig Jerry kommit hem till en sån här skinande lägenhet,, hade tom plockat undan alla Mios leksaker som brukar ligga över hela vardagsrums golvet hehe de ni=) Hemmafru grejerna börjar komma mer och mer nu=)
Jerry jobbar bara idag så imon e han ledig=).. Men då har vi massa saker att göra.. packa bla.. rota fram massa grejer i frådet som lilla Kusin Neo ska ha.. köpa presenter, handla mat till Mio.. japp så fullt ös imon var det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0