Tha Slottskog

God kväll.. Haft en underbar dag I Slottskogen med Lisa och Maya=).. Var sjukt desperat att få komma ut idag hehe,, Så mötte upp Lisa och Maya vid 12 tiden,, Och vi gjorde vår vanliga runda.. Dock var barnen inte så glada i vagnen idag hehe sjöng klagosången ihop hehe=)
Maya var så söt, försökte bjuda Mio på äpple hela tiden haha men han kan ju inte tugga så den elaka mamman sa nej hehe och Mio skrek haha..
Men sen när vi stanna och de fick leka i gräset blidde de happy happy=).. Mio försökte som vanligt krypa gick inte så bra,, ålade sig bakåt bara hehe..
Jag gick hem från Slottskogen duktig som jag var, Mio somna på vägen så utanför oss sov han fortfarande så då satte jag mig på Gården och sola lite medans han sov i 1tim och 15min=).. Gött.. Dock så sprang de en jäkla råtta över gården,, Usch blidde livrädd,, grrr hatar kryp och sånna djur grrr..
Sen kom Jerry hem, Jag gjorde middag, nåt helt nytt,, jag bara testa mig fram och de blev sviiin gott verkligen,, För er som gillar stark mat testa detta.
  • Falukorv (skär den i bitar)
  • Små körsbärs tomater i sås
  • Sweet chili sås
  • Salt & Peppar
  • Cayenne peppar
  • Chili explosion krydda
  • Barbq krydda
  • Paprika krydda
Japp massa kryddor alltså.. snåla inte med dem heller.. Koka ihop allt tillsammans och servera med spagetti,, Så jäklar gott blev de=)
Japp,, sen åkte vi hem till mamma som är i London och lånade hennes bil så jag och Mio kan ha bil imon wieee=)
För vi ska ju hem till Lisa då=) Jessie ska med,, mkt trevlig,, Lisa ska bjuda på rabarber paj hehe Jerry blev såå avis hehe,,
Nu försöker vi somna lille man som har sjukt ont i sin mun,, Tycker så synd om han att han ska lida så mkt för dessa tänder=(
Här komms som pics=)
Hehe njuter i solen=)

Kommentarer
Postat av: wicki

Hej Melissa!

Oj, det var inte igår, kan man säga!!!

vad har hänt! Barn!! Stort grattis. Han är jätte gullig. GRATTIS! Hoppas allt är bra med dig och önskar dig all lycka i framtiden.

hade en tråkig dag och hittade denna sida och tänke, Jag känner henne juh.... :D hehe.

Mvh Viktoria,

2010-06-15 @ 21:33:58
Postat av: melissa

Nä men hallo!, Nää de va inte igår du hehe. Jajamänsan barn har man nu vuxen och allt hehe,, Du e la gift va? Grattis till det=).. Bor du kvar i Göteborg? Kram

2010-06-16 @ 06:46:36
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: wicki

Yes jag är gift. sedan tre år och lite till..hehe. nä jag bor inte i gbg, flyttade juh till Jönköping när jag gifte mig. Trivs jätte bra här, mkt härlig stad, men man saknar ju sin hemstad ibland, familj, nära och kära...

Är du mamma ledig nu? Kanske dum fråga (allt står typ i din blogg) men vad gör du annars, jobb, skola,? i vilken ålder är din lilla söta pojk? kram

2010-06-16 @ 20:31:20
Postat av: melissa

Åh så roligt Grattis=) Vi skulle gift oss förra året i augusti allt var bokat och klart men så blev jag gravid och skulle vara i 8mån då så vi sköt lite på de hehe.. Japp jag e mamma ledig,, vart hemma i ca 1år nu hehe ska börja jobba igen 1sept. Jag jobbar på Santa Marias Tacofabrik=).. De gör även min sambo hehe.. Du då?..Är du i Gbg nåt och hälsar på?? Kram

2010-06-17 @ 06:06:36
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: melissa

Glömde skriva att Mio är 8,5mån=) Så snart blir de 1års kalas hehe=)

2010-06-17 @ 08:40:20
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: wicki

Tiden går fort!! Okey då har du varit hemma ett tag nu då.. va skönt. vad kul att ni jobbar tillsammans. hehehe. då åker ni dit o hem tillsammans då. lr ni kanske inte har samma skift. Hade en period där ja va i gbg ganska mkt men nu har jag inte det pga att familjen har åkt hit istället. :) men känner att jag måste åka snart:)

Man vill ju att sommaren ska vara här nu. trött på att det håller i sig max 3 dagar. Hur/var bor ni? kvar i frölunda? kram P.S din son har så vackra stora blå ögon ;)

2010-06-18 @ 12:36:57
Postat av: melissa

Japp vi jobbade på samma skift,, men nu ska jag byta för de går inte med Mio sen.. Japp bor fortfarande i Frölunda fast har ju flyttat runt en del hehe,, Bodde i Majorna 1år, sen i Järnbrott och nu bor vi i Flatås. håller på att spara pengar till Radhus=),, Men de tar nog några år.. men men,, hehe,, Aa fan va inte alls kul i vintras kunde inte gå ut med vagnen pga all snö var instängd hehe,, så har verkligen längtat efter sommarn,, Idag är de ju kanon väder fast blåser=(,, Du får komma hit snart så du får träffa Mio=) hehe

2010-06-18 @ 14:50:29
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: wicki

Jo, jag får väl ta och röra mig till götet nån dag. Skulle vara jätte trevligt att få träffa dig och Mio. :) :):)

2010-06-20 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0