Summer is back?

Japps,, Är sommarn tillbaka nu eller??.. I hope sooo=).. Ville ut direkt när jag vakna idag och såg vädret hehe.. Men kanske inte så kul att gå ut kl 6 på morgonen hehe,, Jessie ville med till Lisa,, men kunde bara imon så vi ska dit imon.. Men jag ska träffa Lisa idag ändå.. Vi ska till Slottskogen=) hehe.. Gött gött..
Tror Mio har välldans ont för sina tänder asså,, Han skriker hela tiden stackarn,, Jag får inte lämna han inte ens 1sek då illtjuter han=(,, Gav han ipren nu,, Men sen läste jag på ALvedon flaskan,, de står 5kg från 3mån 2,5ml och 10kg från 1år 5ml.. Mio väger ju 10kg, får jag ge han 5ml då?.. Tycker inget funkar på han nämligen haha..
Mio somna nu,, lite tidigare än igår,, haha somna ju 11.30 igår men vi ska iväg strax efter 11 så han får bara sova ca 1tim hehe,,
Mio har börjat med massa rolig grejer nu,, en grej är att alltid ha tungan utanför munnen haha,, de börjde med att jag räckte ut tungan häromdagen,, då härma han mig och nu hänger den ute heela tiden haha
Haha japp=)
Sen har han då börjat prata,, eller mycket dadagullda typ låter sååå söt så man dör.. jag undrar vad han säger??,, Riktigt gulligt i alla fall.. Försöker lära han titta efter saker nu med bla lampan,, Varje gång vi går in i ett rum säger jag "Titta lampan" Så snart kanske han vet vad de e hehe
Yes..

Kommentarer
Postat av: Lisa

På apoteket sa dom att man skall gå på vikten så det gör vi med Maya :) Det är nog bara för att det skall stå mer ungefärligt som dom har satt ut ålder med :) Tack för en trevlig promenad idag gumman :)

2010-06-15 @ 15:48:01
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0