Stora killen=)

Halloj,, usch va fan e detta för väder.. man känner verkligen skillnad på hur man mår när de e sånt väder.. vart jätte grinig hela dagen,, jag asså hehe..  Japp vi åkte i alla fall ut för att titta på radhuset förut,, shit vad besvikna vi blev.. de va gör fint på utsidan men insidan,, usch och fy,, lukta kattpiss i hela huset, gammalt golv, köket usch nej så vill jag inte bo.. Har ingen lust att lägga massa pengar på en hyresrätt heller så vi håller oss till plan A, spara och köpa ett kanon fint om ca 2-3år.. Nu kan vi även åka till Thailand nästa år=),, Har börjat tittat lite smått, så vi ska väl boka efter sommarn=) Underbart, kan inte säga de för ofta men JAG ÄLSKAR THAILAND=) haha
Japp till Rubriken då rå.. Mio har idag bara sovit 1gång,, 1,5tim sov han mellan 10.30-12,, försökte somna han vid 15 när han var trött men efter 1tim gav jag upp och de funka,, Vet inte om detta e en engångsföretelse.. de får vi la se imon,, han somna nu kl 19 som vanligt=)
Mammas going=)
Japp sen idag åt han gröt utan fruktpure på för första gången även de gick kanon,, men ska nog börja öka gröt mängden då han käkar upp och sitter och fortsätter gapa när de e slut haha,, matvrak de e han
Är riktigt trött idag även fast jag fått sova kanon inatt,, men jag skyller på vädret,, konstigt att de e så ändå asså,,Att man blir glad när de e sol men arg och sur när de regnar haha
Japp så här gillar vi att sitta haha
Sitter också och väntar på skatte pengarna,, inte kommit några än suck,, men men hoppas på att de kommer imon då..Har ni fått era?
Idag e sista dagen Jerry jobbar denna veckan LOVELY=).. Imon blir de inte en lugn stund packa packa och handla hanlda,, jajamänsan,,
På torsdag bär det av till Skåne,, är riktigt spänd på hur bilresan kommer bli med Mio då han börjat skrika i bilen igen=(..
Sen även på mig själv.. har blivit grymt åksjuk de senaste 2månaderna,, mår skit illa i bilen,, Kan inte ens prata,, Så ska köpa åksjuke tabletter imon gör skumt,, Inte känt så sen jag var Gravid och nej jag e inte gravid haha
Nää nu ska jag nog sova snart skit trött, gäsp...

Kommentarer
Postat av: Lotta

han e så söt.. haha han ser så busig ut på bilden där han har båda händer i munnen hehe

2010-06-09 @ 21:20:33
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0