Soon

Japp sooon är de helg=),, Imon e de fredag wieehoo,, Och Jerry jobbar ju tidigt denna veckan så han slutar redan 12.45 de gillar vi=)
Imon är det som vanligt vecko handling som gäller.. Jerry ska köpa ingridienser till en rabarber paj då han va så jäkla avis på mig som fick smaka på Lisas underbara paj=) hehe,, får vi se om han kan göra den lika smarrig=)..
Vi ska även lyxa till de med en Angry Whooper på Burger king,, Har ni smakat den eller? Har ni inte gjort de så har ni verkligen missat nåt,, Den e sjukt god asså=)
Mm nam nam=)
Såg idag att barnbidraget kommer redan imon=) Ja de var verkligen behövligt då vi typ behöver köpa allt till Mio imon, blöjor, våtservetter, välling, gröt, purer, mat hehe japp så de kom perfekt=)
Idag då,, Gjorde min starka korvgryta till jerry igen lika god som förra gången=) hihi..
Sen har jag verkligen lekt hemma fru, detta har jag gjort idag
  • Renbäddat sängarna
  • Skrubbat badrummet
  • Tvättat
  • dammat
  • dammsugigt
  • svabbat golv
  • diskat
  • lagat mat
  • tagigt hand om Mio=)
Vad gjorde mannen i huset tror ni när han kom hem? Jo han åt min mat, tog en kopp kaffe och la sig sen på soffan och kolla på fotboll haha,, Alltså idag har vi verkligen lekt mamma, pappa barn haha,, så här brukar de ju sån tur e inte vara,, men nån gång ska la gubben få lata sig med=) De brukar ju vara han som lagar maten och diskar och sånt annars=)
Snyggingen ligger i sin vanliga pose=)..
Gick inte att somna han i hans säng nu heller.. Men vi höll faktiskt på i 45min.. sen orkade vi inte mera.. tog upp han och han somna på Jerrys bröst efter 1min hehe..
Nää nu ska vi mysa lite framför tvn=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja vi får boka in en dag så vi får ses :)

2010-06-17 @ 21:46:08
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0