SOL

Jäklar sikket väder,, jag blir alltid på topp när jag ser solen wieee=).. Mio somna gör sent igår, 20.45.. Men nu får de vara ett slut på att de ska ta 1-1.5 tim innan han somnar.. Nu ska vi försöka med sängen igen, han har ju somnat hos oss ute i soffan den senaste månaden pga allt möjligt, tänder, seperationsfasen osv.. i början tog de bara 10-15min men nu tar de upp mot 1,5tim ibland,, då kan vi lika gärna lägga han i sängen och försöka.. Blir lättare också nu till sommarn,, Kan ju tex inte ligga med han i soffan på Midsommar afton hemma hos L&J.. Nää så nu ligger han i sin säng och gapar hehe..
Going=)
Japp.. Idag ska vi hem till Lisa och Maya,, Jessie mådde inte så bra igår så hon visste inte om hon skulle med.. så vi får la se..
Sen e de redan torsdag imon shit pommes frites vad tiden går snabbt ibland.. Helgen e ju fullspäckad så den lär gå skit fort.. Ska ju gadda mig på lördan hihi.. Me like very mutch.. Men de e la sista gadden på ett tag i alla fall över sommarn.. Sen blir de kalas för Thildisen=) Mios brud hehe..
Nää nu blir de att försöka somna lillen,, Men han ska somna själv i sängen om jag så heter Göran grrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0