Sikken dag..

Japp barnfria inatt inte sov man bättre för det haha,, vakna 2ggr under natten och vakna vid 7 ändå suck hehe,, men de var ganska skönt att äta frukost i lugn och ro=)..
Mio hade skött sig exemplariskt inte gnällt nåt hehe och sovit ända till kl 6.45!! När hände de senast liksom?? Typ 4månader sen kanske,, han gillar tydligen sin mormor,, för så fort jag och Jerry kom så börja han gnälla haha,, han gillar inte sina föräldrar haha..
Jerry drog och hjälpte en vän flytta så jag, Gabban och Mio tog oss en promenad runt typ hela Näset hehe,, Gick och titta på vårt gamla hus,, Fy vad vi saknar det,, allt bus vi gjorde=),, Jag lovade Gabban att om vi har råd och de kommer till försäljning ska vi köpa de haha,, Älskade verkligen de huset=)..
Sen var vi hemma hos mamma hela dagen,, Vi fika, åt middag, jag fick årets första bränna haha skit röd i ansiktet hehe mindre kul..
Flyttade även bak bilbarnstolen idag så vi har den där under Skåne resan för jag blir åksjuk och måste sitta fram.. Vi får la se hur de går ner till Skåne då Mio börjat skrika i stolen IGEN,, dessa faser går mig på nerverna haha..
Mio e helt slut nu så Jerry håller på att somna han.. Vi kommer nog också somna tidigt idag,, fullt ös hela dagen=)
Imon ska jag träffa min gamla Jobbar kompis från Skivfyndet Yoyo=Johanna=),, Ska bli mkt trevligt var ett bra tag sen vi sågs.. Hon ska ta med sin lilla Sid eller a lilla och lilla han e la 1,5år nu va? Hehe,, Ska ses i Slottskogen de ska tydligen regna imon men vi ska trotsa vädret hehe,,
På tisdag ska Lisa och Maya komma hit=)..
Och på onsdag e de packning och handling av Studentpresenter som gäller=)
På torsdag åker vi till Skåne=)..
Japp de va det de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0