Shit

Hehe klockan e bara 6 och de e 20grader ute=) Undra hur varmt de kommer bli idag=) Nice nice,,,, Lyckades för första gången somna om Mio när han vakna 4.40 idag=) WIeee gav han välling la ner han och YES han somna hehe,, sov till kl 6=)
Igår åkte vi först och kolla på ett område vi fått erbjudande om på en lägenhet,, Nämligen Kikås,, men jag fick dåliga vibbar haha,, plus att de låg kanske lite för långt vet inte.. men kändes inte rätt när vi kom dit.. helt knäpptyst inte en människa där,, kändes som en spökstad hehe..
Sen åkte vi och handla.. Och Jerry,, haha han e la go.. Han säger till mig
*Älskling kan jag köpa denna chokladen
*ja visst vänta lite bara (vi scanrar nämligen)
Sen hör jag bakom mig "Oj jag råkade visst scanra in på eran"
Vänder mig om,, DÅ har Jerry gått fram till helt fel vagn,, de hade sånna röda plastpåsar tom vi hade vanliga påsar haha roliga han e,, men de blir ju billigare så sätt=)
Fick även en kontroll för första gången,, men vi hade gjort rätt hehe Blev lite nervig där att Jerry scanrat in fler saker på andras haha..
Sen åkte vi hem,, Jag och Mio bada,, sen somna han tidigt redan 18.40.. Då slängde jag och Jerry på en film "The Proposal" SÅ jäkla bra e den,, haha garvar hela tiden=)
Idag ska vi som sagt vara barnfria=) Kl 16 ska vi lämna lilleman till mamma,, wiee spännande=)
Först ska vi ut till Tuve,, Till Linda och Jimmy.. äta frukost och hämtaa resesängen vi ska låna av dem,, Förhoppningsvis blir de en liten promanad idag innan vi lämnar MIo,, får inte bryta mina rutiner hehe=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha han kan få följa med mig och handla sen med. De låter som de kan bli väldigt billigt ja =p

2010-06-05 @ 09:31:02
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0