Seeg

Mm sikken seg dag,, har inte haft nåt att göra seeegt.. Mio sov 1,5tim förut sen blev han svin trött efter 1,5tim igen men vägra somna.. så för att hålla han tills typ nu fick vi gå ut och gå och bada med han.. Nu håller Jerry på att somna lill fisen..
Han har blivit en riktig pappa gris.. Han blir skit arg om Jerry lämnar rummet. Går Jerry på toa springer han efter i gåstolen och ställer sig utanför och verkligen gallskriker tills Jerry kommer ut.. När jag kommer blir han bara arg haha.. skit korven=)
Världens goaste=)
Japp so nada nada idag verkligen,, Imon kanske jag ska hem till Lisa som sagt,, ska jag inte de så måste jag hitta på nåt går ju under av att bara sitta hemma och dega.. Jäkla väder.. Fast idag har de ju inte regnat,, men de e inte kul att vara ute själv..
Yes de va min tråkdag de här=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0