Regn

Usch,, När man äntligen trodde att sommarn var här så kommer de regn och grått.. är ju skit mörkt ute=(.. Vi som skulle fika och gotta oss på gården=(,, Får bli inne istället då..
Åhh jag är så trött på att de alltid ska ta typ 1tim att somna Mio.. Varför liksom?,, Soffan funkar enbart om han är super duper trött.. Nu får vi typ göra så här.. Lägga han i sängen,, så får han skrika lite och böka sen ta upp han och låta han somna på soffan,, skit krångligt.. Han somnar ju inte i sängen,, bara om vi har välldans tur.. Orka liksom detta varje eviga dag..Jag försöker vara konsekvent eller va sjutton de heter,, Men efter typ 40min springades in och ut så orkar ja inte mera..Jaja får la vänta tills han blir 2år och fattar vad sova e typ hehe
Sen öppnade Mio sitt första skåp idag jajamänsan hehe,, Så de blir till att barnsäkra lägenheten i helgen tror jag.. Han har även börjat krypa efter mig hehe,, lite gulligt=) Trösklarna e fortfarande lite svåra,, men ibland tar han sig över dem med.. Dock tar han sig till kontakt uttagen hela tide,, blir galen.. Vi har satt i sånna pluggar i dem vi inte använder.. Men dem som vi andvänder kan vi ju inte plugga igen.. A de gäller att ha ögon i nacken=)
Snart Kommer i alla fall Lisa och Maya=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0