Paj

Japp,, idag har vi vart hemma hos Lisa och Maya, Martina och Alva kom också=) Mycket trevligt.. Lisa hade bakat super god Rabarberpaj=) Mmm mumma=) Här är den:
Mm nam nam=)
Efter att barnen lekt en stund i gräset blev Mio grinig, och Maya och Alva blidde också lite trött så de tog vi en långprommis.. Jag har nu bränt mig i nacken pga av den promenaden haha,, Har en snygg rand där bak haha..
Mio sov typ 10min=) wiee jippi.. Maya och Alva sov så duktigt så grrr haha
Sen var vi tvungna att åka, Ja hade ju bilen=),, men de va inte så lyckat ändå,, Mio satt ju där bak,, på dit vägen skrek han halva vägen, men hem vägen var katastrof,, han börja skrika efter 1minut.. Och de blev ju inte bättre av att jag först körde fel tog världens omväg och sedan hamnde i bil kö!.. Mio skrek hysteriskt hela vägen. Så körde vi förbi Jerrys jobb, så jag tänkte vi stannar där och hälsar på alla så han får lugna ner sig lite.. Så de gjorde vi.. träffa några jobbar kompisar alltid trevligt=).. Överraskade Jerry med=) hihi.. Sen tog Jerry vår bil och jag mammas så jag fick lite paus från skrikandet hehe..
Men han e söt ändå=)..
När vi väl kom hem upptäckte vi andledningen till detta eviga skrik.. Tand nr4 och sakta men säkert börjat spricka igenom=).. De e den andra tanden breve framtänderna som ej kommit än hehe,, så nu har jag snart en vampyr till son hehe..
Vi bada i alla fall när vi kom hem,, har försökt vänja Mio 2gånger idag att somna i sängen.. Men han skriker i panik,, har verkligen försökt ha lite is i magen men de går inte.. de gör så ont att höra och se han så ledsen. Så till slut tar vi upp han och då somnar han på 2sek i våra famnar.. A ja vi får väl fortsätta försöka bara.. Men tänker inte köra nån 5min metod.. Utan jag går på min mamma känsla istället=)
Nu ska vi snart se på Arga snickarn sen blir de sängen=) wiee,, Gått ner 0,5kg på 2dar nu hehe,, grymt.. har tagigt riktigt långa promenader kan vara därför hihi
Puss och god natt

Kommentarer
Postat av: jessie

åhh va gott det ser ut=)

2010-06-16 @ 20:05:37
URL: http://jessicanathaliepeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0