Över

Japp nu var denna "kalas" helgen över.. tråkigt att vi fick lämna både Thildas kalas och Kalle och Kajsas.. Mio har ju som sagt ett antal tänder på G och skriker dagarna i ända nu.. Så vi stanna bara och käka lite korv med bröd hos Kalle och Kajsa sen fick vi bege oss=(.. Men de va trevligt den lilla stund de vara ändå=)..
Känner på mig att de kommer bli en tuff natt inatt.. Mio känns inte helt hundra.. idag har nog vart värsta dagen=(..Inte ätit riktigt som han ska heller så=(..
Men men.. Hoppas tänderna kommer ut snabbt så jag kan få min glada älskling tillbaka=)
Ny vecka nu då, Imon ska de tydligen bli kanon väder så nåt kul ska vi la hitta på,, annars e veckan tom som sagt.. Men de e bara 3v kvar tills Jerry har semester de gillar vi=).. Här kommer lite bilder från helgen=)
Mio kollar in sin brud hehe
Födelsedagsbarnet=)
Kalas hos Kalle och Kajsa
Jag & Kajsa
Goingen=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nya lösen i e-post fältet :-)

2010-06-20 @ 22:25:20
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0