Mm

Mm härlig dag idag va? Känns verkligen som sommarn är här nu=).. Mio har bara sovit en gång idag,, Han vägra somna i morse så vidd kl 11 tog jag på oss och så gick vi ut, han somna då på 2sekunder i vagnen=) Så då passade jag på att ligga och sola lite på gården medans Mio låg och snarka högt hehe..
Han sov bara 1,5 tim,, jag hade hoppats på minst 2tim eftersom han vart vaken så länge men men,, Fick hålla han enda tills kl 18 sen gick de inte mera..
Men vi gjorde massa kul ändå=) Han e en hejare på att krypa nu men lat e han,, Är han ensam så kryper han gör bra och tar sig dit han vill.. Men så fort han ser mig lägger han sig på mage och illtjuter för då vet han ju att "mamma kan ju hämta leksaken" haha men ja e inte så dum jag heller så jag struntar i det och till slut ger han sig och kryper iväg själv hehe=).. Han var nära på att ställa sig upp förut med,,han tog tag i soffan ställde sig på knä,, men så fick han syn på en påse och tog den istället och satte sig ner hehe..
Han har även börjat äta kex nu=),, Han tuggar dem jätte bra så funderar på att testa 8mån mat igen och se om han kan tugga det med..
Vid 16 tiden kom Elias hit ska passa han ikväll,, Jerry kom även hem så då sprang vi alla fyra ut på gården.. Mio skrattade åt Elias hela tiden hehe så söt=) De lekte jätte bra tillsammans=)
Japp,, sen blev det bada för Mio sen sten däcka han som sagt redan vid 18.15 hehe.. Nu bygger vi lego med Elias hehe bäst att man lär sig sånt för de lär ju komma sen=)
Imon ska Lisa och Maya komma hit,, Hoppas på fint väder imon med för då ska vi fika och leka på gården=) Får se om Martina och Alva kommer också=)
Yes de va idag de=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket!!

Precis, suget finns fortfarande där men jag fixar nog det här ändå tror ja =) Förra gången var jag ju beredd på att sluta eftersom Elliot var planerad medans denna gång kom det som en chock så ja hann lixom inte trappa ner på de.. Men vill man, kan man =)

Kramis

2010-06-29 @ 21:41:07
URL: http://brincken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0