Midsommar=)

Glad Midsommar alla=).. Vädret ser inte så lockande ut just nu va? De sägs att de ska bli fint sen men de får vi la se hihi..Mio har börjat sova bra igen nu peppar peppar..
Igår var ju tredje kvällen i rad han somna själv i sin säng utan skrik=).. Och han somna runt 18.30 sov till 5 fick välling och sov sen bara 40min till hehe men men.. Kanon om man jämför med de senaste veckorna=)
Idag är de fullt ös.. Ska först hem till mammsen hämta sill,, sen till Frölunda torg köpa present till lillebror Elias, sen upp till pappa snabbt, han e bara hemma tills söndag sen åker han och fiskar igen.. så vi ska upp så Mio får mysa lite med morfar.. Sen ska Jerry göra klart tårtan, som vi för övrigt ska droppa laxeringsmedel på så LInda och Jimmy får igen haha Sen ska vi Mot Tuve och fira midsommar=)
Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.. Om jag ska ha min blommiga sommar klänning, min långa svarta eller nåt annat.. grrr suck..
Imon bär de av till Mollösund, bra om Mio lär känna stället lite hehe vi ska vara där mycket på semestern sen=)
Så de va de..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sommarklänningen låter som ett bra plagg för en midsommarafton tycker jag :)



Hoppas ni får en mysig midsommar helg!

2010-06-25 @ 07:16:16
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0