Mammas plutt

Mm mammas plutt har skadat sig för första gången idag=(,, En av många gånger antar jag men de var ändå så hemskt.. Vi har nämligen en gör fin typ lykta breve soffan,, på den sitter typ en boll med grejer på.. Mio har aldrig vart där och aldrig rört den så vi visste inte att den kunde skada eller.. Men så ser jag han vid den han tar på den,, de  e la ingen fara tänker jag,, Sen tittar han på mig och ser vettskrämd ut, Då ser jag att han kört in fingrarna i "Bollen" och han har fastnat,, men innan jag hinner fram så drar Mio ut fingret och skär då upp en stor del av fingret,, Shit vad han skrek,, aldrig hört han så hysterisk han skrek så han slutade andas=(.. De blödde en hel del också,, trodde nästan vi skulle behöva sy,, hehe mamam nojig som man e,, Men vi spolade vatten på fingret och satte på plåster,, Men de gör nog fortfarande ont för han vill inte hålla saker i den handen och han gnäller och skriker omvart annat.. Mammas lilla plutt.. Låter väl inte så farligt men för er mammor så vet ni att de gör ont i mammahjärtat när de små skadar sig=(
Men men de e la som sagt en gång av flera tusen hehe
Mammas plutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0