Lugnet över?

Japp,, nu var "mönstret" brutet på riktigt.. Mio har ju sovit hela nätter i ca 1månads tid nu.. Igår natt vakna han 1gång,, men inatt har jag vart vaken sen kl halv 3.. Han börjde låta.. men ja var så trött så orkade först inte gå upp.. men vid 2.45 började han illvråla,, då fick jag ta mitt feta arsle ur sängen försökte lugna han de gick inte.. Så fick väcka Jerry så han kunde gör välling så jag fick tyst på lillen.. Han fick sin välling.. jag går och lägger mig igen,, han börjar skrika igen strax efter kl 3.. jag upp får vända på han.. och så har de typ hållt på till kl blev 5.30 då gick vi upp.. Suck jag e trött.. Nu tittar han på teletubbies..
Tråkigt väder idag också,, de gör en ju inte direkt piggare,, de enda posetiva med idag är att de e FREDAG=) wiee och vi ska stor handla=) gottit värre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0