Lovely

Haha jag vakna innan Mio idag när hände de sist liksom? Kl 5.20 tittade jag på klockan,, har inte hört ett knyst från Mio inatt.. tänkte va sjutton lever pojken.. Jo då 20min senare vakna han=),, Så han har sovit från 19.30-5.40 utan nåt uppvak.. De gillar vi skarpt=) Känner mig utvilad idag faktiskt=)
Sitter här med en kopp kaffe,, jajamänsan,, måste dra ner på mitt redbull drickande,, inte bara de att de kostar,, men magen lär ju aldrig försvinna annars haha
Idag ska Mio få sin första kusin runt 12tiden hehe spännande på vad de kan vara asså=).. Hoppas på både och=).. KUl om Mio får en kille att leka med.. men så himla sött med små tjejer=)
Vill ha en tjej också,, Linda & Jimmy fick en av varje och Danney och David fick en av varje,, hur gjorde dom liksom? hehe
Nää nu ska ja planera dagen som ser ut att bli SOOOOL=)=)

Kommentarer
Postat av: Linda

ja du hur gjorde vi hahaha?? du kan få detaljer sen

2010-06-03 @ 09:17:23
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0