Långt hår

Nu i midsommar tider kan jag verkligen sakna mitt långa hår.. Tycker inte denna korta frissan passar till nån av mina klänningar=(.. Försökt styla de hyffsat men känns ändå fult=(.. Vill ha mitt långa hår tillbaka idag snyft snyft men men till nästa år kanske hehe
Vart iväg hela förmiddan idag,, först hem till mamma där Mio visade sina nya framsteg krypningen,, han kröp gör mycket där=) Går sakta men han kan i alla fall=) hehe..
Sen till torget köpte present till Elias, blev lego hehe han älskar lego så.. Köpte även lite kläder till Mio, ett par jeans, tröja, mys byxor och mössa.. Jerry fynda en skit fin t-shirt på hm för bara 50kr=) de gillar vi..
Sen åkte vi hem till pappa snabbt.. fika lite.. Mio mös i Elias saco säck.. måste nog köpa en sån han såg så go ut hehe.. lägger upp bild sen=)
Nu håller vi på att göra oss i ordning för Midsommar firande=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0