Lampa

Japp idag på morgonen har Mio lärt sig titta efter lampan wiee.. Har "övat" med han i ca 4dar och idag satt de hehe,, Men han e ganska rolig, för i vårt sovrum har vi en fläkt/lampa.. SÅ när jag fråga var lampan var här inne då titta han ut till vardagsrummet haha han e smart min son=)
Han sov länge inatt,, Somna ju redan 18.30 vakna till vid 3tiden, fick nappen,, vakna sen vid 4.30 fick välling sen sov han till kl 6 så 11,5tim=) Duktiga pojken,, dock hade han väl kunnat skippa att vakna vid 3tiden haha men man kan inte få allt här i världen hehe
De var gör molnigt när jag vakna i morse.. suck.. men nu har solen börjat titta fram=) wiee.. Så de blir nog ut senare när Mio sovit lite.. Han ligger i sängen nu och gapar, skriker inte än men de kommer nog snart..=(=(
Den 4tanden kom igenom ganska bra inatt=) så snart har jag min lilla vampyr baby=)
En annan sak.. Glömde köpa red bull igår.. plus att vi inte har några pengar,, så fick dricka kaffe i morse=(.. Men de e kanske lika bra.. men jag tycker inte de e så gott att dricka varm dryck när de e varmt ute,, men men vad gör man inte för ett radhus och en resa till Thailand=)
Nää om ja ska ta lille man nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0