Kurser för män

Denna har jag hittat hos min mamma=)

Kurser för män 2010 Folkhögskolan fristående kurser för män HT- 10 

Kurs 1 Hur man fyller på ispåsar Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder. 950:- 

Kurs 2 WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren? Diskussionsgrupp 1500:- 

Kurs 3 Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering? Och hur lägga ner den igen efter urinering? Mycket praktiska övningar 2000:-


Kurs 4 Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till 
diskhon? Lösningar och exempel på videoband. 2500:-

Kurs 5 Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta 
platserna istället för att gapa och vända hela huset upp och ner. 
Öppet forum 1900:-


Kurs 6 Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa Bilder

och ljudband 4000:- begränsade platser!! 

Kurs 7 Våga fråga efter vägen när du inte hittar Berättelser ur 
verkliga livet. 1500:-


Kurs 8 Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör 
bilen? Körsimulator 7500:- obegränsat antal. 

Kurs 9 Lär dig skillnaden på fru och mamma Rollspel 1900:- 

Kurs 10 Hur man lär sig att älska shopping? Andningsteknik, meditation
samt mental träning. 5000:-




Något ni känner att ni vill anmäla era karlar till? haha


Kommentarer
Postat av: Li

Hej!

Jag såg att du hade svarat i en tråd på familjeliv om unga mammabloggar. Jag håller på med en liknande sak och skulle gärna vilja höra vad du har att säga i "dagens unga fråga". Så känner du för att diskutera lite med andra unga föräldrar kika in på dessa två länkar och läs dig till vad jag menar.



http://www.familjeliv.se/Forum-3-43/m52974690.html



http://www.familjeliv.se/Forum-3-43/m52977732.html



Jag skulle bli jätte glad om jag fick höra din åsikt. Ha det bra så länge! Mvh Li

2010-06-10 @ 09:21:08
URL: http://milf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0