Jobbiga nätter

Japp jobbig nätter is back.. for good? Nä de hoppas jag verkligen inte hehe,, Fy vad trött jag e asså.. Kunde inte somna igår heller för Jerry satt ute i vardagsrummet och titta på fotboll och satt och harklade sig hela tiden hehe grrr.. första gången Mio vakna va klockan 1.30.. Jag kommer in japp då sitter ungen upp.. grr jag lägger ner han och han börjar gall skrika.. vägrar somna om.. Fick väckt Jerry så han gjorde välling.. sen har han bökat sen dess. Kl 5 nu fick han välling igen men vägra somna om.. så va bara att gå upp.. Ja ska få sova imon i alla fall.. på morgonen då hehe...
Är riktigt trött idag.. kommer la somna under gaddningen hehe,, ska dit kl 11.. Mamma ska passa Mio så Jerry kan gå med=).. Japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0